dissabte, 15 de novembre del 2014

FEINA FETA



Ja estic a casa.
L'operació ha anat bé, tan bé que el múscul ha donat de sí i ha pogut ser "enganxat" al tendó, sense necessitat d'implants ni claus. Tres dies a l'hospital, amb els dolors pertinents i cap a casa.

Tot just ara inicio un procés que he dividit en 11 etapes:

1.- operació
2.- treure punts
3.- treure fèrula desprès de 3 setmanes
4.- iniciar rehabilitació
5.- treure crosses
6.- començar exercicis a casa sense pes
7.- començar exercicis a casa amb pes
8.- rodillo
9.- acabar rehabilitació
10.- PEDALAR
11.- tornar a ser la Nikabike

Ja puc eliminar la primera. Anem bé!!

1.- operació
2.- treure punts
3.- treure fèrula desprès de 3 setmanes
4.- iniciar rehabilitació
5.- treure crosses
6.- començar exercicis a casa sense pes
7.- començar exercicis a casa amb pes
8.- rodillo
9.- acabar rehabilitació
10.- PEDALAR
11.- tornar a ser la Nikabike

11 etapes. No és un número aleatori. Per mi té molt significat. El dia 11 de l'11 em vaig operar. Vaig anar a buscar les autoritzacions a la mútua i em va tocar el número 11. Em van venir a buscar a l'habitació per entrar a quiròfan a les 11 i la primera revisió la tinc el proper dimecres a les 11. Casualitats, potser sí.



La veritat és que la incomoditat de l'andamio que porto és important, però és el que toca. Estic aprenent a dormir en mode "mort", cames estirades i mirant amunt. Proveu-ho, enganxa.


Encara em queden uns dies de "pastilleo" (protectors, calmants, antiinflamatoris, anticoagulants i antibiòtics) però en breu anem treient-ne i deixem a l'estómac tranquilet uns dies.

Així que segueixo la meva lluita. Amb moltes ganes.

Fins aviat!!

I am Nikabike  (11 lletres, ale).