dissabte, 19 de setembre del 2009

AVUI HE PUNXAT!! GGGRRR!!!!



Tot i que el dia es mostrava poc fiable, amb núvols per tot arreu, hem decidit sortir.
Ja portavem 45 km quan he notat que la bici no anava gaire fina..... havia punxat!!!
Canviar una roda punxada són 5 minuts (si m'ho fa l'Iván, si ho faig jo..... segur que acabo demanant ajuda).


Queda clar qui l'ha canviada, oi??? Jo estava fent el reportatge !!



Hem utilitzat 2 bombes d'aire i cap d'elles ha funcionat. Que extrany... mentrestant, m'he acostat a la carretera per demanar una manxa a algun ciclista i un noi de Toledo s'ha parat. Anava amb alforges i venia de 20 dies pedalant des de Suïssa. Acabava la ruta a Barcelona. La manxa no inflava la roda i desprès d'una estona d'anar-ho provant, l'Iván ha agafat la seva bici i la roda i ha anat a una gasolinera que quedava a prop a veure si amb línflador d'allà el tema s'arreglava.
Allà s'ha trobat amb el Miguel (que havia punxat més o menys al mateix lloc que jo) i el Valentin i aquest ens ha donat una càmara. La nostra havia estat pessigada al posar la coberta i s'havia trencat.

Gràcies !!!




(Miguel, que no quedes tan malament,. home!!!)

Total, que desprès d'una bona estona, hem aconseguit poder tornar a rodar i ràpid, perquè venien uns núvols negres del Montseny que prometien tempesta.

2 comentaris:

  1. Està bé això que t'arreglin la punxada!! Rotllo professional!! jaja

    La propera vegada que pedalegem junts i punxi també li demanaré que m'ho canvii a veure què diu jeje

    ResponElimina
  2. Tu prova..... tot i que ell sol anar una mica més endavant.
    Però ja pots estar tranquil amb mi, ahir m'hi vaig fixar MOOOOOOOOOOLT!!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.