dimarts, 16 de desembre de 2014

GUANYAR GRAUS



Si l'operació es mereixia un dia especial, 11 de l'11, la rehabilitació no podia ser menys i, per evitar enveges innecessàries, ella també va tenir un dia fàcil de recordar : 12 del 12. Au, tothom content.

Recuperar graus és un dels objectius actuals. L'altre és guanyar musculatura. Les dues accions generen una mica d'stress al genoll, doncs aquest es defensa i s'inflama perquè no vol que l'atabalin gaire.

Amb el Sergi, el fisio d'Arenys, treballem el primer objectiu. Ahir vaig arribar als 90º estirada d'esquena (amb la pelvis bloquejada i ell emputxant, jo sola no hi arribo). Fa mal, ja m'ho imaginava. Però no és que sigui necessari sinó que és imprescindible per poder recuperar-me el 100%. El Sergi és un bon professional i té tota la meva confiança. Sé com treballa les  lesions importants i, no només com rehabilita a esportistes sinó que mostra sempre una gran empatia i, els que estimem l'esport, ho valorem moltíssim. Així que té tot el meu permís per seguir "aprentant".

El segon objectiu, de moment, el treballo jo a casa. Faig concèntrics i excèntrics pel quàdriceps, encara sense pes. Desprès m'hi poso gel perquè el genoll s'inflama. També pujo les escales posant ja primer la cama operada i exigint-li que faci força. M'he d'agafar a la barana perquè no tinc força per fer sola tot el gest però vaig millorant. Per baixar escales encara he de posar primer la dolenta, no em pot quedar darrera perquè no arribo als 110º i és el que necessito per poder fer aquest gest.

La cicatriu està perfecte. Tant el doctor com el Sergi han coincidit en que m'hi posi un oli de Rosa Mosqueta desprès de la dutxa. Així ho faig every day.  Per recuperar sensibilitat a la zona de la cicatriu, m'he de fer uns massatges molt suaus, inclús quan estic mirant la tele anar-me-la tocant.



I'm free!!!
Ja camino sense crosses!!!

Va, tatxem:

1.- operació
2.- treure punts
3.- treure fèrula desprès de 3 setmanes
4.- iniciar rehabilitació
5.- treure crosses
6.- començar exercicis a casa sense pes
7.- començar exercicis a casa amb pes
8.- rodillo
9.- acabar rehabilitació
10.- PEDALAR
11.- tornar a ser la Nikabike

Estic segura que la rehabilitació anirà fent el seu efecte a l'articulació i que d'aquí poquet ja podré conduir i pujar escales sense ajuda.

La qüestió és no deixar de pensar en positiu.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.