dijous, 12 de febrer de 2015

PASSEM EL RODILLO PIANO PIANO



Fa dies que he començat a fer rodillos. No he dit res abans perquè les sensacions han anat variant  i no em venia de gust escriure, doncs tenia dies de tot i sembla que els dolents valen el triple.... Ara porto uns dies amb més "estabilitat" tant a nivell de dolor com d'inflamació. Així que, per no precipitar-me, he optat per esperar... ens estem tornant conservadors!!!

Per mi és difícil pujar sobre l'Scott i posar-me música suau, però per evitar intentar seguir el ritme i fer massa càrrega al múscul, ara escolto música relaxant, rotllo piano (https://www.youtube.com/watch?v=jC4-DuOKWQ8). La barreja és explosiva. El metge diu que tot està en ordre i que si fos la senyora Pepeta, ja em donaria l'alta però com que de senyora en tinc poquet i de Pepeta encara menys, demano més al múscul. Per aquest motiu encara em vol seguir veient per poder anar controlant com aquest tolera les càrregues. També em recorda que aquestes lesions musculars requereixen el seu temps i que tingui paciència. N'he de tenir sí o sí.... Faig poqueta estona, 20-25 minuts, amb molta agilitat. De fet, estic el mateix temps preparant-me per pedalar que sobre la bicicleta, però estic contenta. He d'augmentar el temps molt a poc a poc, doncs he de tenir controlada la inflamació perquè si m'animo, aquesta es desmadra una mica i desprès estic uns dies amb dolor.

Segueixo anant a rehabilitació (tot i que ara les sessions són més espaiades i ja no són una tortura), fent els excèntrics amb el soci, surto a caminar per la muntanya a que em toqui una mica l'aire i faig altres exercicis per anar solucionant descompensacions musculars. La cama encara està molt primeta però me la noto més forta, sobretot al pujar escales, que ja ho puc fer sense agafar-me de la barana.

Vaig cada dia al Nika-Gim, on trobo totes les "màquines" que m'ajuden a realitzar els exercicis i que no sobrecarreguen el múscul, com per exemple, aquests :



D'aquesta manera evito que la cama faci tot el recorregut i que el tendó rotulià s'estressi. Quan em ve la contracció amb l'electroestimulador, aixeco la cama amb la punta del peu cap a dins, així treballo més el vast extern.

video

Aquí, quan em ve la contracció, apreto cap a baix, treballant el quàdriceps:


Així que vaaaaaaa... avui sí!!!!! ...... 
Tatxem:

1.- operació
2.- treure punts
3.- treure fèrula desprès de 3 setmanes
4.- iniciar rehabilitació
5.- treure crosses
6.- començar exercicis a casa sense pes
7.- començar exercicis a casa amb pes
8.- rodillo
9.- acabar rehabilitació
10.- PEDALAR
11.- tornar a ser la Nikabike

Vaig avançant molt lentament però, quan l'objectiu està clar i és tan important per mi, no em puc deixar vèncer pels mals moments ni deixar de lluitar ni un moment per la meva passió.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.