diumenge, 22 de març del 2015

ESPERAR SENSE DESESPERAR


Tinc els Déus en contra.
La primavera ha arribat, fotent-nos la pirula i canviant-nos les floretes i els ocells pel vent i la pluja, mals companys de carretera.


Així que esperaré mentre segueixo fent rodillo, sense forçar la màquina i permetent que el genoll es queixi. El pedaleig és lleuger, amb poca resistència, plat mitjà i pinyons alts, agilitat sense que les cames vagin "sueltes".


Desprès gel i espelma amb oració inclosa, al sant de rigor que toqui.
Em sembla que els he provat casi tots : sant Antiinflamatori, sant Pedal, sant Campagnolo, sant Pinyó.... Alguna santa també ha caigut... santa Biela, santa Rampa.... res.
Haurem de seguir provant, segur que alguna ànima caritativa acabarà escoltant les meves pregàries.


Em toca fer un treball extra, un treball mental per deixar enrere les pors, les tensions i creure'm que el malson, per fi, s'ha acabat. He d'aconseguir des-programar i re-programar el meu cervell, pedalant sense estar pendent del minut en el que m'apareix la punxada. No és fàcil i ja ho diuen : el sabater és el qui va més mal calçat. No donem a l'abast ;o)

Bona setmana!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.