dimarts, 31 de març del 2015

THE ROAD IS MINE


YES!!!!!!!
THE ROAD IS MINE!!!!

Començo a rodar de nou per la meva enyorada NII. He sortit alguns dies, sense presses, gaudint cada Km que faig com si fos l'últim i intentant no estar gaire pendent del genoll. Noto que s'infla i que em fa "clacks" mentre pedalo però només tinc orelles per escoltar la música i els cotxes. Res més. 
Sortidetes amb molta cadència, 20-25 Km en pla (més alguns repetxons que em fan patir més del compte) i amb moooooolta tranquil·litat.  

Avui volia que l'Iván em filmés i m'he posat un dels maillots que més m'agraden, el del Giro. Patia per si tindria fred i m'he posat 3 capes i manguitos.... anava una mica atapeïda però l'ocasió s'ho valia:


Desprès ritual: suc de taronja, hidrats i proteïnes, dutxa, gel, estiraments bla bla bla..... Al cap d'un estona el genoll comença a fer de les seves i el dolor apreta una mica però també he d'intentar que no m'angoixi més del compte:"és normal". Aixxxx.... que tot arriba!!!!
Que l'esforç, per collons, ha de tenir recompensa.
No sé quan tardaré en poder fer sortidetes amb cara i ulls, augmentant Km i apretant una mica per poder suar però he de respectar els temps de recuperació entre sortides i no m'he deixar portar per l'emoció. Vaja, que ara, més que mai, he de ser pacient i no voler passar pantalles massa ràpid.

el que no aconsegueixo millorar és la "gaferia" innata en mi...  i sinó com s'explica que desprès de tants mesos de no sortir i amb l'Scott en perfecte estat gràcies al mecànic particular, surto a la meva velocitat de Verano Azul i, a l'alçada de Sant Pol (a uns 3 Km de casa).... PUNXO!!!!! Quin desastre...... menys mal que el pare em va ajudar i vaig poder seguir el meu "entrenament".




Avui sí que tatxo!!!!!
I aquesta vegada és de les importants!!!!
Tan important que va dedicada a la Mariona.
Va per tu wapa!!!!!
Mai podré agraïr-te el que has fet per mi, no deixant-me tirar la tovallola quan tot era negre i tenint CADA DIA una paraula d'ànim per mi.
Ets la millor amiga que es pot tenir.Moltes gràcies. Espero estar també sempre a l'alçada.
Keep fighting
Va, tatxem:

1.- operació
2.- treure punts
3.- treure fèrula desprès de 3 setmanes
4.- iniciar rehabilitació
5.- treure crosses
6.- començar exercicis a casa sense pes
7.- començar exercicis a casa amb pes
8.- rodillo
9.- acabar rehabilitació
10.- PEDALAR
11.- tornar a ser la Nikabike


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.