dissabte, 13 de febrer del 2010

AIXÓ NO POT SER BÓ X LA SALUT...


Buaaaa!!! Kina rasca!!!!


Sortir a pedalar amb 5ºC de temperatura no és que sigui apassionant.... però d'aixó es tracta, de patir encara més... i mes-si i mes-si i mes-si!!!!

Hem sortit a les 9:30 i davant de casa hem enganxat un grupet de 7 ciclistes que anaven a bon ritme. Així que sense calentament ni històries.... a tope des del principi. El termòmetre de Canet, un que hi ha e una farmàcia a peu de la N-II marcava 4ºC. El cos el tenia bé però les mans i els peus ja ni els tenien, m'havien desaparegut. Hem anat amb ells fins a Pineda, on ens hem trobat al meu pare. Durant el camí ens ha caigut vàries vegades aigua-neu... i desprès diuen que el fred és psicològic !!!Ens hem quedat amb ell i hem parat a fer el café amb llet + tallat de rigor :

els estris de feina :



L'Iván :


El meu pare :



I jo amb el café amb llet ben calent!!!





Un cop hem tornat a tenir una temperatura acceptable dins del cos, hem començat a tornar. Ens ha seguit plovent aigua que no mullava i hem vingut a bon ritmillo, ja que teniem el vent a favor. El meu pare s'ha quedat a Arenys i l'Iván i jo hem seguit fins a Mataró. Abans d'arribar-hi ens han adelantat un grupet de Badabici i he decidit fer un trosset més amb ells. L'Iván s'ha quedat a Mataró i jo he anat amb ells fins a Cabrera. Allà m'he despenjat però els he tornat a enganxar a Premià. Al Masnou he donat la volta i cap a casona, que ja en tenia prou.

90 km amb molt fred, bona companyia i, el més important, amb ganes de tornar a agafar la bicicleta demà!!.... o potser ha arribat el moment de canviar d'esport ??????



1 comentari:

  1. Quan fa tant fred, el millor és optar per pujar algun portet macu... la velocitat encara augmenta la sensació de fred!!!

    Per cert, com t'ho fas per fer desaparèixer els peus i les mans??? A mi se me congelen i fan molt de mal!!! je, je

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.