dimecres, 17 de març del 2010

PROHIBIT PARAR




Desprès d'un tute important com un brevet de 200 km, cal una recuperació ben feta, per donar marge al cos que es torni a posar tot al seu lloc.

Dilluns va tocar fisio, neteja i descans. I dimarts.... tornem-hi!! Vaig sortir amb poc temps i vaig sortir a estirar les cames, amb una cadència molt àgil per no carregar la musculatura. Vaig arribar fins a Pineda, on vaig donar la volta, ara amb el vent de cara. Mira que arriba a ser molest!!

No m'havia posat l'mp3 i m'estava agobiant el soroll del vent quan de cop sento un crit i contesto. Déuuuu!! Era la Noe... com no, entrenant. Va donar mitja volta i em va enganxar. Vam anar juntes fins Mataró, mantenint converses amb interferències. Em vaig quedar a casa i ella va seguir, com una moto, direcció Barcelona.

Dutxa ràpida, estiraments, suc de taronja i una mica de traducció (feina......). Dinar i cap a treballar, amb mandra perquè el sol es comença a atrevir a sortir i l'enyoravem molt.

El dia anterior, animats pel resultat del brevet, amb l'Iván vam decidir apuntar-nos a la de 300 km, que es farà el dia 10 d'abril.

Per no deixar refredar els motors, ens hem apuntat de la Terres de Vi i Cava pel proper diumenge. No l'hem feta mai i és durilla.....


Ja us explicaré com ha anat....

Aprofito per fer una crida per buscar alguna persona que vulgui adoptar un o més d'un gatet que la gata del Miguel ha tingut. Ningú s'anima??? Només es demana que els estimi amb bogeria, que segur que ells també ho faran :

Noe, no t'animes????

9 comentaris:

  1. Veig moolta motivació per aquí!!!
    Això es perfecte :-)))
    Enhorabona per la decisió d'anar a la 300.
    Ens veiem a Vilafranca ;-)

    ResponElimina
  2. Ufff, traigo otro peludo a casa y me echan. Y mas siendo gato, porque hay una colonia aqui cerca en un campo, y a cada 2x3 las gatas paren y los gatitos acaban acercandose a nuestra casa a comer. Ahora hay 3 y no sé ni siquiera quienes son las madres. Asi que ya ves el panorama.
    Espero que encontren un buen hogar.

    Yo tambien me he apuntado a la de 300 junto con Jaume. Alli estaremos, solo espero que no haga tanto frio con el domingo pasado, jeje

    ResponElimina
  3. flx a veure si ens veiem diumenge, s i si no, que et vagi molt bé, ja explicaràs!!
    Noe!! Que ahir llegint ciloturismecatalà vaig veure que t'havies apuntat al Rat-Penat!! Que bé!!!! Si et repenses lo dels peludets.... ja saps!!!

    ResponElimina
  4. Hola, jo he fet la de Vilafranca un parell de cops i està força bé. Si no recordo malament entre el primer i segon port,tenen un rampot amagat del 15% aprox.
    Soc el Senyalaire

    ResponElimina
  5. Merci x la informació Jose (senyalaire). Aixó de teir un nom "normal" i un d'artícitc, em crea uns merders mentals...... A veure si algun dia ens veiem!!!

    ResponElimina
  6. Doncs tens tota la raó, jo a més tinc dos nicks per que a miarroba ja tenia l'altre agafat, així que et pots imaginar.
    Igual m'animo a la del Rat Penat, es casa meva!

    ResponElimina
  7. Doncs a veure si t'animes!! Aixi podrem parlar una estona, que a les marxes-brevets de vegades és complicat amb tanta gent!!

    ResponElimina
  8. Nika & Ivan.
    Bien por la terres del Vi i Cava, saludarme, voy con Aupa! un buen colega.
    Vais a por todas, sois un ejemplo de Optimismo, en este periodo tan carente.

    P.D.:Nos vemos en el primer avituallamiento..zampando !!!!

    ResponElimina
  9. esteu molt a tope!!

    aquí n'hi ha un q tb s'ha passat al món del blog, però en principi amb altres fins no (almenys no directament) ciclístics! ;)

    XGR

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.