divendres, 15 de maig del 2015

CAMPAGNOLO : MI PIACE MOLTO


Aquesta setmana ha fet mig any de l'operació. Sí, mig any.
El  temps vola de veritat.

Com que la meva estimada Scott ha estat molts mesos fora de l'asfalt, al tornar-la a fer funcionar, tot i la "puesta a punto" que l'Iván li va fer, vaig notar que les manetes del canvi ja no feien el Clack característic Campagnolo i no em canviaven bé.
Van estar-les mirant i vam veure que el joc de les dents estava passat i no enganxava bé, fent saltar pinyons i no entrant bé, sobretot en pujadetes.

Així que ja vaig tenir clar el meu regal d'aniversari!!



La setmana passada vam rebre l'anhelat paquet amb les manetes Campagnolo Record de 10. Ha costat trobar-les (les hem hagut de comprar per Internet), doncs ara ja treballen amb 11 velocitats i no volia gastar-me tanta pasta amb més canvis a la bicicleta.


Així que ja les tinc a casa.


Xules eh??
A mi és que el disseny italià em torna boja....


Quan l'Iván tingui unes hores lliures me les posarà i farem l'estrena de clacks.
Ja us ho explicaré!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.