dissabte, 30 de gener del 2010

IRONCAT, GENT AMB OBJECTIUS


Que ningú s'espanti, eh??? El títol no va per mi....

Avui hem sortit l'Iván i jo amb la intenció d'agafar algun grupet i fer km. A l'alçada d'Arenys ens han enganxat els del Sant Andreu. Anaven ràpid, a 35-40 km/h. Ens hi hem afegit i a l'alçada de Sant Pol, a la pujadeta, jo m'he quedat i l'Iván a seguit amb ells. No m'ha passat cap altre grupet per poder-m'hi afegir i anava fent, quan de cop i volta un ciclista amb btt m'ha enganxat. Era en Jordi. No ens coneixiem però hem anat fent km, a 25-30 sense deixar de pedalar i xerrant. Resulta que s'està preparant per l'Ironcat del proper mes de maig. M'ha estat explicant el seu entrenament i hem parlat de tot i de res. Ha sigut una companyia agradable, de més d'una hora, que ha fet que els km passessin més ràpid. Quin món aquest dels triatlons i les Ironmans... és d'admirar la capacitat de sacrifici que molta gent té, dedicant hores intempestives als entrenaments i seguint una constància molt metòdica, sense la qual aquests reptes són difícils d'assolir. Jordi, molts ànims i a seguir treballant per aquest nou objectiu. Per cert, si mires l'entrada del blog del dilluns 22 de juny, veuràs la Ferrari. Cuida't molt i si no ens veiem, que vagi bé "la paternitat"!!

Demà m'agradaria fer més km, i com diuen alguns (Miguel... va por uztedez...) s'haurà de matinar, a veure si de grupeta en grupeta faig una bona tiradeta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.