divendres, 28 de gener del 2011

US AGRADA?

Mentres espero els resultats i el "veredicte" del metge, escolto l'Adele....

M'agraden molts tipus de música diferents, des del meus incondicionals Dire Straits, fins a Amaral, passant pel Boss, Nickel Back, Offspring, The Who, U2, The Beatles, Enya, el gran Dylan, The Corrs....

La música que escolto la trio en funció de l'estat d'ànim, i ara, com que no estic en el meu millor moment, escolto l'Adele.... "Someone like you". A veure si us agrada....

7 comentaris:

  1. Vinga amunt aquests ànims!

    Amb la musica, com en tot, com mes receptiu mes viu :-)))

    ResponElimina
  2. Molte be ...pero ara es moment de posar.....SUBIDON SUBIDON SUBIDON.....DJ,TIESTO !!!!!!!!!!
    peto!

    ResponElimina
  3. Bé, bé, m'alegra veure que has superat l'etapa Josmar :))
    Ànims!

    ResponElimina
  4. Está molt be. pero.....el Boss te repertori per cualsevol situació.

    Salut i endevant.

    ResponElimina
  5. Ai Pere què has dit.... espea que ho llegeixi un que jo sé.....

    Una abraçada x tots !!

    ResponElimina
  6. Muy guapa esta canción, me ha gustado. Canta muy bien esta mujer.
    Lo del Josmar a su lado...
    Qué bien entra este tipo de música en estos momentos, ¡eh Mònica!
    Salud y ánimo!

    ResponElimina
  7. De l'Adele m'agrada més "Right as Rain" tot i que és la més coneguda al nostre país, però possiblement t'aixecarà més els ànims. Upala!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.