dissabte, 19 de desembre del 2009

QUIN MAL DE CAMES....


Avui he sortit amb l'Iván. Com que ja té "l'alta" i estem molt contents, ha agafat la Kuota i hem sortit junts. Teniem ganes de fer km i n'hem fet. Però a un ritme ràpid, molt ràpid per mi. M'han sortit 80km a una mitjana de més de 27 km/h. Amb un fort ben lateral que m'estressava i molts de cotxes hem sortit direcció Barcelona i a la rotonda de Badalona hem donat la volta. Hem seguit pedalant amb ganes i de mica en mica m'anava notant les cames més cansades. Quan haviem de parar per un semàfor, al tonar a arrancar les cames s'em queixaven i durant uns segons em feien mal...


Hem seguit fins a la gasolinera BP de Pineda, on hem parat a fer un café amb llet. Voliem anar fins a Malgrat, per fer els 90 mkm però hi havia molts cotxes i el vent molestava. Hem descansat un quart d'horeta i cap a casa hi falta gent.


Tornant ens hem trobat amb el Quim, un ciclista d'Arenys que coneix al meu pare. L'Iván s'ha adelantat una mica i jo he estat xerrant una estona amb ell, fins que m'he hagut de posar darrera seu per protegir-me del vent. En Quim s'ha quedat a Arenys i nosaltres cap a Mataró. Abans de pujar a casa, hem parat a comprar el diari i cap a la dutxa!!
He arribat cansada, l'Iván està fort i tira molt. Jo no tant i de vegades agonitzo. Però ens ho hem passat bé, ens hem cansat i li ha tocat l'aire a la Kuota, que ja tocava!!

Aprofito per presentar-vos a la Duna, la gata dels meus pares. Va veure que sortien altres gatets al blog i no s'ho va prendre bé, i com que no vull que s'enfadi... aqui la teniu, vigilant l'arbre de Nadal de casa dels meus pares.


1 comentari:

  1. saliendo a las 8 de la mañana encuentras mas compañeros y menos coches, solo hay un problema la cama, te sujeta tan fuerte que no te deja salir.jajajaja

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.