diumenge, 16 de maig del 2010

AHIR PLA ; AVUI INCLINAT


Avui pot ser un dia ple d'emocions : avui el Barça pot ser campió de lliga. Jo sóc del Barça, de tota la vida com diuen alguns, tot i que sóc de les que sopo encara que perdi. Com que sé que avui patirem, m'he posat el maillot de gala, el de les grans ocasions, per posar el meu granet de sorra i enviar des de sobre la meva bicicleta tota l'energia positiva cap al Camp Nou. Espero que serveixi d'alguna cosa !!!

Només aixecar-me ja he notat alguna cosa extranya : el silenci. No sentia els cotxes de la carretera. Avui la N-II estava tallada durant unes hores pel matí, perquè feien la Half Challenge Maresme (una mitja Ironman) :

Des del balcó es veia el Castell del Burriac (al fons...) i la carretera plena de cons amb un punta de control al final, que era on gireven cua :


Aixi que avui he començat la meva ruta sense calentament previ, només pujar a la bicicleta ja he agafat una carretera que s'enfilava cap amunt (carretera de Mata). Feia vent (com no...) però el sol era espectacularrrrr. He començat direcció Sant Vicenç de Montalt, Llavaneres, Torrentbó i Arenys de Munt. Al principi de la pujadeta ja es podia veure una mica de desnivell i les vistes de Mataró i el mar eren xules (perdó per la valla....)

Avui he fet casi totes les fotos sense baixar de la bici i, com es podrà veure, algunes han quedat millor que altres...


Quan he arribat a les 4 carreteres d'Arenys de Munt, he optat per seguir pujant i he anat cap a Collsacreu. No anava gaire ràpid, amb el meu "molinillo-power" (si a l'Armstrong li va bé i ha guanyat 7 Tours.... per què a mi no??? sense comentaris).

Pujant he fet algunes fotos :



Un cop a dalt, he seguit fins a Vallvorguina. Allà he parat un moment, he trucat a l'Iván (estava a casa treballant) i he tornat a pujar a la bicicleta :


Just al poc de deixar Vallvorguina, m'han "tornat" a adelantar una quants dels d'Arenys de Munt, casualment casi al mateix lloc que ahir. En el grup hi anava l'Àlex, l'Albert i algun altre que no he reconegut. Ells a mi si. Un cop arribo a dalt de Collsacreu, m'han fet una foto coronant, quina vergonya !!! Doncs res, a una de les corbes que s'ha de frenar una mica, m'he parat i he esperat a que passessin i jo també els hi he fet un parell de fotos :



Tornem-hi. He seguit baixant i m'he desviat cap a Sant Iscle.


He seguit baixant fins que he arribat a Sant Pol. Com que ja portava una estoneta pedalant i tenia una miqueta de gana, he pansat en fer "un most" a algun bareto palillero, res, dels baratets. He preguntat a una senyora i m'ha comentat que n'hi havia un on feien unes "tapillas" molt baratetes... jo no sóc de "tapillas" però com que la senyora hi ha insistit, he pensat "Nena, deu ser la bomba!!". Però quina mala pata que quan hi he arribat he vist que....

Vaja, quina mala sort!! Apunteu-vos tots el nom del bareto, molt baratet i cutrillo....

Què hi farem!!! He girat cua i m'he parat al costat del mar, m'he menjat el meu super plàtan, he fet una foto a la meva companya d'aventures i santornem-hi... també m'ha sortit baratet ;-)


Com que la N-II encara estava tallada, no tenia cap altre opció que tornar per on havia vingut. Així que a seguir pujant. Aquesta carretera m'agrada molt. A la tardor les tonalitats de les fulles dels arbres són precioses i ara, amb el que ha plogut, el verd està esplèndid. Mentre pujava he fet alguna foto.




Just a l'entrada de Sant Cebrià, per aquesta època de l'any i durant l'estiu, hi posen una parada de maduixots que deixa anar una olor impressionant. Hi havia força gent comprant-ne. Si hi passeu, pareu-hi que val la pena... (ei!! que ningú pensi que tinc comisió, però ara que ho dic... tot és qüestió de parlar-ho).


I a qui em puc trobar a dalt de la pujada de Sant Cebrià??? A l'Àlex!! Noi, sembla que ens perseguim.... Espero que t'hagi anat bé la feina!! He seguit cap a Sant Iscle i he fet alguna foto més :




Un cop a la cruïlla, he dubtat en tornar a pujar Collsacreu però, la veritat, no volia arribar més tard de la 1 a casa (al final hi he arribat...) i he optat per tornar cap a Mataró. Pujant he fet alguna altra foto, alguna borrosa, alguna altra "a mitges"....




Desprès d'uns km de pujar i baixar, he tornat a veure el mar i cap a baix!!! La N-II ja estava oberta, podria haver tornat un trosset per baix, però avui tocava "alta muntanya" (jejeje).

He arribat a casa amb 75 km a les cames i casi 1.000 metres de desnivell. Bé, contenta. Les cames em sembla que no tant.....

Bona setmana !!

6 comentaris:

  1. Deu n'hi do Nika!
    No hi ha hagut Montcaro, però no has parat.
    Enhorabona! i a seguir donant pedals amb tantes ganes

    ResponElimina
  2. que guay! molt chula la ruta i fotos!! genial!

    ResponElimina
  3. Ja he vist que has passat pel meu blog, la foto no està mal!
    FORÇA BARÇA!!!!!!

    ResponElimina
  4. Molt be, tota aquesta força la va rebre al Barça.ja ja ja

    ResponElimina
  5. Hola , tot molt be , pero a veure si li donem una ma pintura a les baranes , ja ja,

    ResponElimina
  6. Ei Monica, crec que avui ens hem creuat dos cops, es possible..N-II i la carretera de la Roca..

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.