diumenge, 13 de juny del 2010

NOMÉS ESTIREM CAMES.... MENTIRA !!!


Sortir a rodar amb l'Iván és complicat... perquè no roda, vola!!
Ahir ens vam aixecar tardet i tot i tenir una mica de mandra (el cansament de la setmana es nota....) vam sortir "a rodar".


Vam fer 60 km, una tirada no gaire llarga, però per mi dura. No vam pujar ni un portàs ni vam fer cap perfil trencacames però a la que l'Iván s'anima..... comença la meva "agonia". A mi, en el fons, m'agrada que em tibi, que m'apreti, però al anar tan apurada (37-40 Km/h) a la que trobo el repechón de rigor, em quedo i, per què no dir-ho, em fa una ràbia...... Sóc conscient de la diferència de nivell, però m'agrada patir una mica més del compte, així sí que acabo "suant la samarreta"....

Vam anar fins a Pineda, allà vam girar i vam pujar fins a Sant Iscle i Sant Cebrià, on una Coca-Cola ben fresca ens estava esperant. Desprès vam tornar cap a Sant Pol i cap a Mataró.

L'Iván cap a Sant Iscle :


Aqui les nenes...

L'Iván ...
I jo ... que ni amb el maillot de l'Armstrong hi ha hagut manera d'aguantar el seu ritme (potser perquè és l'antic??? )


Avui diumenge ha tocat descans i hem anat a passar el dia a Cardona... he fet "turisme non-biker" que de tant en tant, va bé (només de tant en tant, eh????)

No vull acabar sense ensenyar-vos 4 fotos de les 30 i pico amb les que l'Àlex Roca (conegut cicloturista i fotògraf) m'ha obsequiat. No només s'entén amb la lluna i amb els astres, sinó que també amb els borinots !!! Si el veieu amb la seva càmera, la seva arma secreta, no oblideu riure, que sortireu més wapos/es !!!





Bona setmana a tothom !!! ;-)

8 comentaris:

  1. Hola parella ! bona sortida!!
    Un salud i bona setmana tb !!!
    ;DDDDD

    ResponElimina
  2. Hola Mònica!!! Hi ha gent que pensa que rodar en pla no cansa...i un bè negre!!! No saben què diuen jejejeje hi ha vegades que he anat per la nacional i he acabat feta pols intentant no perdre rodes,jajaja i de cop aquells repetxons a muerte!!!
    Que bonic el borinot...
    Que vagi bé!!!!

    MARIONABTT

    ResponElimina
  3. Eiii
    Això no deixa de ser un bon entrenament, de fet, amb una mica de continuitat segur que acabaries agafant el ritmillo i el podries seguir molt millor. (jo parlo molt, però em pasa el mateix que a tu...quan vaig amb els del club, o intentant seguir algun grupet, si van a aquestes velocitats, a la primera de canvi em quedo tallat...ja ja ja)

    Molt xules les fotos del borinot, fa uns anys a Benasque em vem fer unes força espectaculars d'un que venia a visitarnos cada día.

    vinga, a seguir donant canya parella!

    ResponElimina
  4. Ja ja ja , vinga Monica si a tu en el fons t'agrada..Buf com cansa anar a roda d'un tot terreny..

    Ostres las fotos espectaculars, m'encanta la lluna així que ja saps, un dia d'aquets penja’s una imatge al teu blog..Fins la propera...

    ResponElimina
  5. Aixo d'anar a estirar cames ho diuen tots i per nosaltres es mes q aixo, pero en el fons ens agrada que ens donin canya, contra mes patim mes contentes arrivem.
    Per cert aneu a la QH ???

    ResponElimina
  6. Turisme non-biker????

    Segur que heu aprofitat per anar a veure algun port o alguna carretera.

    Salut.

    ResponElimina
  7. Nika, siempre va bien salir con gente que ande más que uno (que me lo digan a mi, arrrrrrrrrrrrf). Siempre, quieras o no, te esforzarás más que si fueses sola y eso, a la larga, siempre te beneficia.
    Salu2.

    ResponElimina
  8. Como he leido en algun lugar: Lo que mata no es la bala, sino su velocidad.
    Ir en llano intentando mantener un ritmo alto, es lo mismo que subir uno de los mini-puertos de la serralada a tope, casan y muuucho.
    Con Jaume me pasa lo mismo asi que te entiendo a la perfeccion, jeje

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.