dimarts, 1 de febrer del 2011

FENT UN REMEMBERING......

Avui m'he llevat i, com sempre, he mirat per la finestra... buahh!! Quin solet.....

He decidit sortir a "conduir". Havia d'estar a Arenys a 2/4 de 12, aixi que he accelerat la feina a casa i a les 10 agafava el cotxe direcció... no ho sabia, la veritat. Tenia ganes de "conduir", canviant pedals per volant i l'Scott per l'Ibiza. Aixi que a una velocitat tranquileta he començat a fer el recorregut... Mataró, Llavaneres, Caldetes, Arenys, Canet i, desprès d'adelantar al meu pare (ell anava a fer el café amb llet a Malgrat....) he trencat cap a Sant Pol.

He girat a mà esquerra i he començat a fer la carretera de Sant Iscle i Sant Cebrià. L'he fet més vegades en bici que en cotxe... i com canvia.... Me la sé de memòria...

Estava molt xula, com sempre...

Una de les coses que m'ha cridat més l'atenció és fer-la escoltant la ràdio, sense sentir els cotxes adelantant-me o els ocells dels arbres ..... les pujades es fan facilment i les curves semblen més tancades sobre 4 rodes que sobre 2.
Es veu més maca sobre la bici, la gaudeixes més, la veus durant més estona i l'olores....

Ella també em troba a faltar... m'ho ha confessat en un moment d'intimitat... sshhhh

L'he feta tota sense cap cotxe darrera, a poquet a poquet, fent el recorregut alhora en cotxe i en bici....

És més fàcil fer les fotos sobre la bici que conduint... o potser és que en tinc més pràctica...

Com que encara em quedaven 20 minutets, a Arenys de Munt he trencat a mà dreta i he"coronat" Collsacreu. Durant l'escalada no he fet fotos perquè la carretera és més transitada i si se m'acumula la feina, corro el risc de fer-la malament i no interessa.

Aixi que un cop guanyat el" premio a la montaña", foto al cartell des del cotxe i cap a la feina.

Mai m'hagués imaginat que faria aquesta ruta a la mitjana que l'he fet avui.... ni l'Armstrong fa uns anyets...
Baixada tranquileta (reconec que baixo pitjor en cotxe que en bici...), aparcament, 4 estiraments i a pencar.

Demà metge..... a la tercera diuen que va la vençuda. A veure si ho podem corroborar.

4 comentaris:

  1. tens tantes ganes de tornar a trepitjar aquets camins que t'es igual com sigui.
    sort demà al metge i un petó ben gran!!!

    ResponElimina
  2. No he vist pas el cartell de "Rat Penat"....hehehe
    Sort dema! espero impacient news teves!!
    Anims!!!!!!!

    ResponElimina
  3. Bueno, al menos te has quitado el gusanillo de pasar por ahí otra vez. Espero que te den buenas noticias mañana.
    :)

    ResponElimina
  4. Controla ese "mono" Nika, que dentro de "ná" te cansaras de hacer ese recorrido y muchos otros.
    Siempre positiva, nunca negativa.
    Muchisima suerte mañana.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.