dimecres, 4 de maig del 2011

MY NEW TRAINING PLAN

Sóc de les persones que necessita "disciplina esportiva". Necessito saber què puc fer i què no, perquè sinó, com diu l'Iván, "no en tinc mai prou". Aixi que com que no tinc entrenador personal jo mateixa m'he fet un planning que, sempre amb permís del dolor, provo de seguir-lo.
A veure què us sembla.....

DILLUNS RODILLO
DIMARTS PLATJA
DIMECRES NII
DIJOUS PLATJA
DIVENDRES NII+ PLATJA
DISSABTE I DIUMENGE DEPÉN de les sensacions setmanals

Per no perdre l'hàbit...




Segueixo lluitant contra el dolor i des de que vaig fer unes sessions d'acupuntura amb l'Àngel (un acupuntor especialitzat en lesions esportives: shiatsuinsitu.com) he notat molta millora, suficient com per haver agafat 4 dies la bicicleta. A casa em poso moxa (termo-teràpia a base d'una planta anomenada artemisa i presentada en forma de "puro").


Segueixo pensant que em "curaré" i que algun dia em llevaré i el peu no em farà mal.

Segueixo somiant en pedalar fins a notar mal a les cames sense enrecordar-me'n del peu...

Però de moment aixó, segueixo somiant que un dia titularé la crònica aixi :


Aprofito x tornar a agraïr tots els ànims que m'envieu i per desitjar-vos a totes i a tots molta sort tant en les marxes, curses, proves com a les vostres sortides casolanes.

Pedaleu !!!

Aprofito també per enviar una forta abraçada a l'Oscarjet : ens en sortirem, segur !!!!

PD: avui comença Il Giro


11 comentaris:

  1. I tant que te'n sortiràs!!! A tossuda no et guanya ningú!!

    pd: no dissimulis, abans tampoc posaves el plat jiijiji

    ResponElimina
  2. De part de l'Asun i meva una abraçada des de Sant Esteve d'En Bas :-)

    ResponElimina
  3. No está nada mal el planing que te has echo. Lo importante es que notes esas buenas sensaciones cada día que pasa.
    Y por muy cansada que estes, no es el momento de venirse abajo despues de todo el esfuerzo realizado.
    Acuerdate que antes no podias ni subirte a la bici. Poco a poco te vas acercando a ese gran día.
    Venga Mònica, ánimo y a tope.

    ResponElimina
  4. ànims!!! amb aquesta fortalesa quan no et faci mal el peu no hi haurà qui et segueixi

    ResponElimina
  5. Ai Guillem no saps com enyoro les nostres converses... el plat el poso quan no sortim junts, jejejeje

    Merci Oscar, que us vagi bé Remences!!!

    Gràcies Txarly.... és que al no tenir terminis em desespera... però res, a seguir que tot té un final. Cuida't ;-)

    Quel!!! Gràcies pels ànims i pels mails... tinc ganes de pedalar amb tu pujant la Creueta!!!! Vinga, a seguir fent l'indi ;-)

    ResponElimina
  6. Wapa...crec que està molt bé aquest pla d'entrenament, et permet fer exercicis, et permet moure't, inclús pedalar!!! cosa impensable fa unes setmanes enrera, així que l'avanç és positiu. Tot esforç té la seva recompensa, i tota aquesta constància i les ganes de sortir-te'n faran que aquest peu s'acabi recuperant!
    Una forta abraçada!

    MARIONABTT

    ResponElimina
  7. Aupa Nika!!!me alegro de ver el video y ver que vas progresndo,poco a poco y siempre hacia adelante.Animo, que tendràs tu recompensa porque te lo mereces.Un fuerte abrazo campeona!!

    ResponElimina
  8. Vinga Mònica, que la recompensa acabarà arribant!!!
    De moment veig que ja agafas una miqueta la bici, que és una bona senyal. I amb aquest planing setmanal que t'has preparat, segur que de mica en mica aniràs millorant.
    Malgrat que estiguis una mica cansada, encara tens molta força, així que continua tirant endavant.
    Ànim Mònica, que vas bé!!!

    ResponElimina
  9. Nica,ultimament l'hi estic foten canya(no sera tant) a la bici,i cada vegada que ho passo malament penso,si la Nica estigues aqui et fotria quatre "bufes" i veuries com tiraries,vinga que la Garrotxa t'espera amb els braços oberts !!!

    ResponElimina
  10. I tant Nika, feia un tenos enrera no0 veias al moment de tornar a rodar i ara dins del teu Planning agafas la bici minim dos cops per setmana, en breu et recuperares i tornaràs a donar guerra, Molts ànims i una forta forta forta abraçada

    ResponElimina
  11. ostras!!!! no se que pasa que no em surts adalt de la llista de blogs quant actualitzas i arribo sempre tard! grrrrrrrrrrrrr
    Pedazo post !! vinga Mònica , es clar que en surtirem!!!!!! ho estas fent de PM !!!!!!!! PEDRES DEL GARRAF !!!!!!!!!!! ;d

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.