dilluns, 2 de març del 2015

C'EST FINI LA REHABILITACIÓ

Ja he acabat la rehabilitació "tutoritzada". Ara ja volo sola... quina por.


Han sigut moltes hores amb el Sergi, amb l'equip del centre de fisioteràpia Sinera i amb els companys malferits. He ampliat el meu coneixement de lesions i he pogut sortir del cercle "genoll", descobrint que tenim altres parts del cos que també es lesionen ...... toquem fusta perquè una és bastant pro-gafe.... He après a patir de manera "diferent", descobrint què és el dolor físic de veritat. Segur que m'ha servit per fer-me més forta i, a la vegada, per poder valorar cada Km que espero poder fer sobre l'Scott.



Segueixo tantejant exercicis amb rodillo i no, encara no puc dir que estic per sortir a la carretera. El genoll es segueix inflant, pel meu parer, massa. El metge diu que "és normal" però les sensacions que jo tinc no m'acaben d'agradar perquè si només s'inflamés no m'angoixaria però és que desprès, al refredar-se, fa mal i em començo a menjar el coco....


Segueixo intentant guanyar múscul però el dolor em frena. Potser sí que necessito més temps però jo ja vaig escassa de paciència i, fins i tot, m'atreviria a dir que d'ànim. Cada parada en el procés per mi és com un pas enrere i estic tan sensibilitzada amb el dolor que el temo. No serà ni per manca d'il·lusió, ni per ganes, ni per constància ni per passió....  De tot això a mi me'n sobra, us ho asseguro. Els que em coneixeu ho sabeu. 
No sé si algú pot entendre com em puc sentir desprès de toooots aquests mesos sense sortir a la carretera però és tan esgotador que et buida i inclús, m'atreviria a dir que t'acaba canviant el caràcter. Però sí, el món segueix rodant... ja ho sé.

Va, tatxem :

1.- operació
2.- treure punts
3.- treure fèrula desprès de 3 setmanes
4.- iniciar rehabilitació
5.- treure crosses
6.- començar exercicis a casa sense pes
7.- començar exercicis a casa amb pes
8.- rodillo
9.- acabar rehabilitació
10.- PEDALAR
11.- tornar a ser la Nikabike

Donaria QUALSEVOL COSA (menys la meva Scott) per poder fer la propera entrada des de l'asfalt. L'espera ha de valdre la pena.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.