diumenge, 25 d’abril del 2010

AHIR PRE-REMENCES... AVUI POST-PRE-REMENCES


Sortideta familiar. Distreta, amena i llargueta.
Ahir vam fer 112km amb força desnivell. Avui tocava sortida més suau, però ens hem animat i ... he tornat a pecar!!
Hem sortit de Mataró a 2/4 de 9 i hem anar a Arenys, a recollir el meu pare. Hem girat i hem tornat direcció Mataró. Hem anat fins a Alella per la NII i allà ens hem desviat cap a la Font de la Cera. El dia era esplèndid, tot i que quan el sol s'amagava, feia fresqueta.

Aqui l'Iván a dalt i el meu pare coronant :



Hem fet una baixada molt cómode, amb una carretera ben asfaltada i a bon ritme, ham arribat a Vilanova del Vallés, on hem girat cap a la Roca. Allà hem parat, hem menjat i begut una mica, hem xafardejat els diaris esportius, hem parlat de tot i de res vaja.... que no hem descansat!! :


Amb els estòmacs una mica més plens, hem seguit la ruta. Hem anat cap a Parpers, que estava molt tranquilet, només 4 motos :




Sí, ja sé que es pot millorar i fer-a com les que fa el miwi... però necessito ENCARA una mica més de pràctica... tot arribarà... espero...


Ostres... I'm sorry... el contenidor també volia xupar càmera... (no li digueu res al meu pare, que és fotògraf i em matarà...)

Un cop coronat Parpers, hem baixat fins Argentona i hem anat fins a Vilassar. Allà hem tornar a agafar la NII i, amb vent de cul (que bé!!!) hem acompanyat al meu pare fins Arenys. Allà ens hem acomiadat i cap a Mataró :

Teniem vent de cara... buahh!! Li dic a l'Iván "Si t'enganxes a un grup tu tira, ens veiem a casa" i... evidentment ens hem enganxat de seguida a un grup d'uns 8-9 ciclistes que ens ha adelantat i s'hi ha enganxat, i jo al darrera. No tenia ganes d'apretar més , ja portavem més de 90 km a les cames i el vent m'atavala molt però la temptació ha pogut amb mi. L'Iván m'ha preguntat que si anava bé, li he dit que sí i ha desaparegut. S'ha posat davant a tirar... grrrr!! Apa, a pedalar a més de 35 km/h i apretant en els meus estimats repetxons per evitar despenjar-me. I ho he aconseguit!! He arribat amb el grup, una mica sufocada però contenta d'aquest sprint. Ha valgut la pena : he sigut la primera fèmina ;-)

97 km és al bote.
Demà descans que la setmana se'm farà molt curta i no m'adonaré i ja estaré a Manresa....

Bona setmana a tohom !

8 comentaris:

  1. Dissabte, diumenge... segueixo dient: N O P A R E S !!!!

    juas, juas, juas!!!

    ResponElimina
  2. Nika te veo muy fuerte y con muchas ganas de bici, la remences va a ser coser y cantar, a seguir asi.

    ResponElimina
  3. Nikaaaaaaa, tu tienes el enemigo en casa, jajaja, a mi me pasa lo mismo con Jaume.
    Si ayer tambien hizo lo mismo, se puso delante y empezó a tirar fuerteeeeee, alborotando el peloton, jajajaja
    Aiiii ese Ivan!!!! Que peligro tiene en cabeza de peloton.

    ResponElimina
  4. jordi i jorge (felicitats, jejeje) gràcies pels ànims!!!

    Noe!! el que no saps és que va agafar un pajarón pujant Bracons.... a casa sóc jo qui tira del pelotón... i sense pájaras!!!!

    ResponElimina
  5. salidas trampa les llamo yo...hehe.
    buena ruta y fotos.la cia genial.
    a seguir nois !

    ResponElimina
  6. Sou incansables....

    El meu pos-remences ha estat dormir fins les 10h.

    Salu i fins aviat.

    ResponElimina
  7. Ei, gràcies pel comentari al nostre blog de bojospelspedals, sempre es bo sentir paraules d'afecte i de seguiment. Tanmateix, t'animo amb la teva preperació per la Terra de Remences, que segur que t'anirà d'allò més bé. Ànims i endevant!!

    ResponElimina
  8. Ostres Monica, ja te mèrit no pares tu tampoc, ehhh. Desprès de la ruta de dissabte, diumenge acabes de remar-ho i a mes rodant 35 km, ets una Crack...Molt bones les teves sensacions....

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.