dissabte, 24 d’abril del 2010

PRE-REMENCES : TOT UN ÉXIT

Hem estrenat els túnels de Bracons. N'hi ha uns quants, tots amb el seu nom. Haviem d'estar a les 8:15 al pavelló de Sant Esteve d'en Bas. Hem sortit amb sol de casa (bé, encara era fosc) però al arribar a l'alçada de Torelló, passat Vic, ens hem trobat amb forces km amb una boira força espesa...

Desprès hem arribat a un dels túnels, anomenat Bracons (el més llarg de tots)

Quan hem arribat, cap a 3/4 de 8, elfarell ja estava allà, dins del cotxe. Hem tret les bicis del portabicicletes i ha anat arribant la resta de gent : en Guillem, en Xavi, en Ramón i en Pere, l'Albert, l'Anna, el Luis Miguel, el Roger i la Noe. Salutacions, presentacions i a pedalar, que tot i que no feia molt fred, si et quedaves quiet perillaves....

L'Iván preparant-se :

La ruta era la mateixa que es fa a Terra de Remences. Hem deixat Sant Esteve d'en Bas i hem anat baixant fins a Olot, pedalant amb rapidesa. Des d'Olot hem començat a pujar Capsacosta, cadascú al seu ritme i amb més caloreta al cos . Hem coronat Capsacosta, una pujada d'anar fent, sense rampes dures i molt xulo. Jo l'he pujat amb el Luis Miguel i elFarell, fet que ha ajudat a passar-lo més ràpid, de xerremeca però amb ritmillo.

Una mica de xerremeca a dalt...

Desprès d'una baixada força ràpida, hem arribat a Sant Pau de Segúries i des d'allà hem anat pedalant fins a Sant Joan de les Abadesses, on hem fet una parada a una font per omplir bidons i agafar una mica d'aire (vaja... jo...)

Alguns han passat per sobre del pont empedrat, rotllo Paris-Robaux...

Des d'aqui hem agafat el carril bici del Carrilet i hem fat uns quants km, creuant-nos amb molta gent caminant, pedalant i corrent. El Carrilet ens ha portat fins a Ripoll, on hem agafat la carretera del Coll de Canes, una altra xulada. Aquest ja s'ha enganxat una mica més. L'he pujat amb l'Anna, xerrant. Quan hem arribat a dalt, m'he menjat un plàtan perquè l'estòmac ja s'estava queixant...

ElFarell, més content que unes pasqües...

La baixada fins a Joanetes ha sigut molt ràpida, amb un vent punyeter que no em permetia estar gaire estona sense pedalar... la baixada l'hem fet elFarell, en Xavi, l'Iván, el Luismi i jo i hem arribat junt a la cruïlla. Ens hem tret els manguitos, mentre esperavem a la resta del grup... s'acostava el moment.... de tornar a patir.... una mica més

El cel s'estava començant a tapar però de moment no incordiava..

Hem agafat una carretera que ens ha portat als peus de Bracons. Allà hem begut-menjat una mica i ens hem acomiadat de la Noe (molta sort i a pel pernil!!) :

en miwi abans d'arribar a Bracons, amb la sonrisa profident...

L'Anna :

Ai, ai, ai.... més núvols... aquesta una mica més amenaçadors...

En miwi preparant les cames per les rampes del sr. Bracons...

Les nostres nenes descansant...

I comena l'espectacle!! Bracons és dur però no és d'aquells ports que se't fan eterns... vaja, depén de com vagis, es clar. Jo l'he començat pujant sola i al cap de poc m'he trobat amb el meu incondicional company de ports-colls-rampes-bestieses.... en Miwi!! Hem anat fent, xino-xano, 9-10 m/h. Feia una calda.... De cop el sol ha marxat i ho hem agraït.

Aqui hem parat per fer-nos algunes fotos (el que baixa és el Guillem, que va anar a rescatar a l'Iván que no pujava...)

Gentilesa d'en Guillem...

Mireu quin equip..

Desprès d'estar una estoneta parats amb l'Iván, que estava al limit de la "pájara" i que gràcies al Aquarius del Guillem ha pogut seguir fins dalt (clar,... aquests excessos pujant es paguen!! s'ha de regular com fem el Guillem i jo!!!). Allà elfarell m'estava esperant per fer la foto "promesa" amb el cartell :

De seguida ha començat a ploure i cap als cotxes falta gent!!! Baixada ràpida i fresca. Allà hem decidit no pujar Falgars, el temps no era el més idoni. Però en tots els grups hi ha algú més "agosarat" (el Luismi, of course) i ell ha anat cap a Falgars. Espero que t'hagi anat bé!!

Aqui em teniu amb el crack :

Guardem les coses al cotxe, ens canviem i treiem els nostres super-tuppers amb unes amanides exquisites de pasta. les Cokes i el pot del Carrefour d'olives rellenas de anchova... vaja, tot un banquet...

Mireu el cel... i el Luismi... con dos...

I per acabar un dia fantàstic, que havia començat amb una rosa d'en Pere, què millor que un pastís sorpresa per cel.lebrar el meu aniversari??? He repartit piruletes i tots cap a casa, amb una altra experiència per explicar. Gràcies a tots, especialment al Guillem, a l'Anna i al Pere.

1. Per molts anys!!!

Bon grupet heu fet...

Gaaaaaasss!!!

2. Buahhh!!!!!
    Que xulo !!!! M'ho he pasat super bé.
    I ara ......Brevet-brevet-brevet

Salut.

3. Jo també m'ho he passat molt bé!!!

Ara a pel repte dels 400!! Ànims!!!

4. Bien querida prima

El "meu brevet" sera el 29-30 de maig, jajajajajaajajajajaa...

5. per molts anys i a disfrutar d'aquestes sortides,gas a la burra!!!
    salut i kms

6. Ohhhh, cada vez que miro la foto del pastel me arrepiendo mas de no haberme quedado con vosotros....jajaja...seré glotona!!!!!
    Al final sin pernil y sin pastel snif snif.
    Un dia estupendo, como cada dia que comparto ruta con todos vosotros.

Un abrazo.

7. Eii, moltes felicitats!

Una ruta ben maca, llàstima no haber pogut venir.

Mooolta sort i molts ànims per Manresa :-))

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.