divendres, 16 d’abril del 2010

RODILLOS?? SPINNING?? CARRETERA???


M'he aixecat amb ganes de pedals... he mirat el cel i el tema no estava gaire clar... L'Iván m'ha proposat anar a fer spinning però em feia mandra i he decidit fer una estona de rodillo. No sé què punyetes he tocat (bé si, la resistència) i l'he posat massa forta (no volia que fes massa soroll, pels veïns delicats...) tan forta que m'he passat. El problema és que la resistència va tan forta que no l'he pogut posar com al principi, i m'he quedat amb 25 miserables minuts de rodillo... quina ràbia...

Al migdia el dia s'ha anat obrint i he decidit sortir per treure'm el cuquet. He quedat amb l'Anna a les 4:30. Jo he sortit a les 4 i he calentat una miqueta, anar i tornar a Arenys. Un cope ens hem trobat, hem pujat la carretera de Mata i hem anat cap a Sant Vicenç de Montalt per dalt, passant desprès per Llavaneres i arribant fins arenys de Munt. Allà hem baixat fins a Sant Pol i hem agafat la N-II.

Quan hem passat per Canet, hem parat a Different Bikes (www.differentbikes.com), una botiga de bicicletes molt complerta, on toquen tot tipus de ciclisme i on el tracte amb el Carles és molt cordial. Li han posat la bici l'Anna a punt pel cap de setmana i ens hem acomiadat.

Hem seguit fins Mataró.

Han sigut 60 km a mitja tarda, amb solet i temperatura agradable i amb vent de cul al tornar... s'ha d'aprofitar que el temps no s'està portant gaire bé amb els i les ciclistes!!

1 comentari:

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.