diumenge, 31 d’octubre del 2010

PARLEM D'OBJECTIUS ???


No sé qui va dir que una brevet era "una excursió personal". A mi m'agrada fer excursions i, per què no, fer-les sola, a la "meva bola". M'agrada anar una mica a l'aventura i jugar-me-la, potser arriscant una mica massa... o potser no. A les brevets et donen un carnet de ruta, que has d'anar segellant a diferents punts de control. Tens un temps mínim i un màxim per fer el recorregut total, no hi ha avituallaments ni et tallen carreteres. Interessant, no???

Porto uns dies de descans, tant físic com mental. Em costa no agafar la bici tot el que voldria però m'anirà bé, de tant en tant s'ha de fer i jo, la veritat, és que no ho faig mai. Aprofito ara que vaig molt carregada de feina per fer aquest parón... Com que no pedalo no escric... i ho trobo a faltar. Porto un parell de dies pensant en què puc explicar-vos i he optat per les brevets, una altra manera de pedalar, sense presses però sense pauses, a estones en solitari altres amb gent coneguda i per conèixer, vaja... que amb tirades tan llargues hi ha temps per una mica de tot.

Aquest any tinc els següents compromisos....

Brevet de 200 Km diumenge 10 d'abril
Brevet de 300 Km dissabte 30 d'abril
Brevet de 400 Km dissabte 14 de maig
Brevet de 600 Km dissabte 28 de maig

La intenció és fer-les totes 4, l'any passat va ser el meu debut pel que fa a aquest tipus de prova i va ser uns descoberta xulíssima. Vaig poder acabar la de 200, la de 400 i la Barcelona-Perpinyà-Barcelona, compartint més de 600 km amb el Jose, el Julià, l'Àlex i el Josep. Una experiència inoblidable. Els que portem més km a l'esquena em deien .. "Aixó enganxa!!" i és veritat. És una manera de practicar ciclisme molt complerta perquè a part de l'exercici que fas, i del tute de km que et fots, també fas cultura, t'enriqueixes, coneixes gent molt interessant, et poses a prova en solitari per carreteres desconegudes, pateixes per l'esforç físic que fas però també per no perdre't, per estar massa estona sense veure a algun ciclista, per buscar un lloc on et posin el segell del control, per si paro a descansar i tiro, per pedalar de nit.... vaja, potser sí que té una part de "bogeria" però què voleu que us digui.... a mi m'apassiona !!!

Aixi que desprès d'aquests dies de descans, començaré a preparar-me pels objectius de l'any que ve. A part de les brevets, també farem amb l'Iván algunes marxes, com la Bonaigua, les Tres Nacions, Puertos de Ribagorza, Terra de Remences..... però sempre amb un objectiu que, ara per ara, encara em fa molt respecte citar.... bé, segur que alguns ja ho heu endevinat.... la PARIS-BREST-PARIS... entre el 21 i el 25 d'agost del 2011 es celebrarà i.... estamos trabajando en ello... He de lligar encara molts aspectes pel que fa a la logística i encara he de fer totes les brevets, però hi penso. Em faria moltíssima il.lusió poder-hi participar, molta. Conec gent que l'ha feta i la recomanen... bé, com diuen aquells... step by step....

De moment, recordo la meva Scott modus randoneur i... ja m'emociono !!!!!


Bona castanya i al tanto amb els panellets.....

8 comentaris:

  1. Animo para todo lo que se te viene encima que no es poco, pero seguro que puedes con todo eso y más.
    Suerte campeona.

    ResponElimina
  2. QUe be tot !!!!!! genial ! t´ho menjaras tot!!! i la de paris es la de 1400km?? kina pasada...ojola tingui mes temps que no pas per correr perque tinc mono de pedals...bufffff
    Un petonas !!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. No tinc cap dubte, que ho aconseguiràs, tens un bon espiri’t del sacrifici, i això ja vol dir molt de tu..Apaaa, ara toca entrenar molt de fons per superar-los..Una FORTA abraçada

    ResponElimina
  4. Ja veig que aquest any tornaràs a fer més km amb bici que amb cotxe!!! jejeje
    La PBB... sense cap dubte! Sé que ho faràs ;-)
    Ànims i una forta abraçada!
    Fins aviat!

    ResponElimina
  5. Uffff, la PBP!! 1200kms!!! Quina moral noie!!! Tan sol de pensar em fa mal el cul, jajaja
    Anims. Si t'ho proposas, ho lograras. Segur!

    ResponElimina
  6. Es veritat que les brevets enganxen.Jo només tinc al sac la de 200 i em va agradar molt. Veurem el 2011 si puc, com a minim faré la 200 i la 300.
    Ja veig que t'has fixat un "petit" objetiu, la PBP casi ná je,je Sincerament crec que amb la capacitat que has demostrat aquest any, les brevets encaixen bé amb la teva filosofia de vida i aixó es el 50%. La resta son les cames i...el cul, clar.

    ResponElimina
  7. Anims, si ho has plantejat, segur que ho portaràs a bon terme.
    Ja en parlem un dia.

    ResponElimina
  8. Si hacer 200 km en bici seguidos,ya te cambia la cabeza,o el espiritu,la personalidad,etc...,no me imagino que estado mental puedes llegar a alcanzar una vez conquistada una Paris Brest Paris.

    Aunque no compartimos nada,siempre admiraré tu determinacion y constancia.

    sort Nikcrack

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.