dimecres, 22 d’abril del 2009

LA COSA SEGUEIX BÉ


Desprès de varis dies seguits fent bici, amb una sortida llargueta el dissabte i una de 40km dilluns i avui 50km, la cosa segueix anant bé. Els dolors als peus no han marxat del tot, hi ha dies que m'en ressento una mica però res important.

La setmana que ve tinc fisio, a veure què em diu.

M'agradaria poder fer 100km aquest cap de setmana però no sé si podré perquè tinc compromisos familiars i em faltarà temps....

El cap de setmana que ve tinc sortideta amb els de l'APM, amb el Miwi al capdavant. Passarem un fantàstic pont de maig a Viella, descobrint pujadetes i "rampetes".... ai que patirem!!! Ja penjaré fotos perquè els paisatges prometen.

Doncs res més, segueixo lluitant fins a l'infinit, veniu amb mi, oi??

2 comentaris:

  1. Em sap greu però veig que la setmana que ve serà la meva última oportunitat de deixar-te enrera, o sigui que no la puc desaprofitar jajaja

    No sé si serà gaire demanar una mica de solet...

    ResponElimina
  2. se mala,eso te hará aún más dura,y machacalos a todos sin piedad.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.