dijous, 16 d’abril del 2009

VISITA AL FISIO DE VIC

Desprès de 2 mesos, he tornat al fisio de Vic (ORS) un centre especialitzat en rehabilitació esportiva. Allà en Marc, m'ha estat mirant els peuets i m'ha comentat que la cosa està molt millor, tot i que el tendó del peu esquerra encara està una miketa inflamat. M'ha posat un parell de màquines que feien escalfor, m'ha descarregat tota la zona dels bessons i m'ha dit que m'hi he d'anar posant gel.


Estic molt contenta perquè per fí la lesió comença a marxar i tot i que aquests dies a Berlin m'he n'he ressentit una mika, la cosa segueix endavant.

Aprofito per agraïr al Jose Miguel Gallardo per donar-me a conèixer el centre ORS i al Sergi, un fisioterapeuta que ha aconseguit curar el que molts no han pogut.

Així que "al loro, que no estamos tan mal, hombre"... ;-)

1 comentari:

  1. M'alegro que vagis millorant de la lesió i que hagis estat a Vic, la millor ciutat del nostre país, què he de dir si sóc d'aquí jajjajaj... Una abraçada

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.