dimecres, 5 de juny del 2013

DUATLÓ : BIKE + SWIM

Ahir, mati bicicleta i vespre piscina. Ni que m'estigués preparant per fer una duatló.... si li afegeixo una mica de walking, ja puc fer la meva primera Ironman... qui ho diria eh?? 

Si alguna vegada aneu a una piscina i veieu una coseta blava, arraconada en una cantonada, sóc jo. Ho passo fatal perquè sóc molt fredolica i l'aigua, tot i que a la piscina de rehabilitació està més calenta, per mi està massa freda. 


Aquesta és la piscina on faig els exercicis : 


Em poso dues peses de mig kilo cadascuna. La veritat és que dins l'aigua sembla que no estiguis fent força però desprès el quàdriceps queda força carregat. Sempre hi ha algú que també està fent rehabilitació i et distreus mentre intercanvies experiències. La conversa sol ser una competició a veure a qui l'han operat més vegades o qui s'ha fet més mal. No sé per què tendim a exagerar els mals... sembla que així tingui més mèrit rehabilitar-se. M'han arribat a explicar que s'han posat ells mateixos la ròtula al seu lloc.... oppps!!!


 Mentre estic al gimnàs, tinc l'Scott descansant a casa. Ahir ja vam fer juntes una sortideta de 45 km i ella també s'ha d'anar adaptant. Mica en mica... sense pressa però sense pausa.
Ara sí que sí.