diumenge, 1 de novembre del 2009

CAP DE SETMANA VARIAT

Dissabte vaig tenir la sort de compartir ruta amb el meu pare. Vam fer 82 km, amb moments de xerrera, moments d'agonies i moments d'apretades que superaven els 30 km/h. Va ser distret i la ruta també, amb bon asfalt i menys la zona d'Alella, poc trànsit. El vaig passar a recollir per Arenys a les 9 i vam anar pedalant direcció Bcn fins el Masnou. Allà, on em vaig creuar amb els del Sant Andreu, vam començar a pujar fins Alella, Font de la Cera, La Roca, Parpers, Argentona, Vilassar i Mataró. Café amb llet, galetes i croisant de gorra a La Roca ;-)

Les nostres maquinetes :






Els artistes :


Avui he sortit sola. Volia matinar però els llençols s'han enganxat... he sortit a les 9 de casa i he anat fins a Blanes. Durant la ruta, m'he creuat amb alguns coneguts com el Miguel, el Manolo, l'Isidre i en Kim. Allà a Blanes, he donat la volta i mare meva quina ventolada!!! Ja deia jo que estava molt fina..... a Sant Pol (of course) he deixat la NII i he encarat cap a Sant iscle - Sant Cebrià.
He arribat a Arenys de Munt i he tornat a la NII. Els 10 últims km els he fet acompanyada d'en Manel, que arrossega una lesió al bessó des del setembre. Costava tant pedalar i xerrar a la vegada!!!
Per fi a casa, benvinguda de la Duna, la gata dels meus pares, que estarà uns dies amb nosaltres, ja que els meus pares avui han marxat a Pequín!!! Quina enveja!!!



Bona setmana !!!

6 comentaris:

  1. Monica el tal manolo no es tal pues se llama Alfonso

    ResponElimina
  2. jajaja doncs jo li deia Manolo!!! Per això no et quadrava lo del gregari.... solucionat!!
    Cuida't

    ResponElimina
  3. Bien Querida prima

    Entonces, quien coño es Manolo???...

    el de los jamones???

    ResponElimina
  4. jajajajajaja!!! És el que neteja el cartell de Sant Pol i cada vegada que passo x allà em dona records per tu!! jajajaja!!!

    ResponElimina
  5. sigue cogiendo fondo nikalance,que te espera una gran temporada 2010.

    ResponElimina
  6. Ostres Nika, tu no pares eh, així agafaràs un fons increïble, qualsevol es aguanta la teva roda eh..Buf quina enveja poder compartir aquesta afició amb al teu pare…Ens veiem..Ah quina scott mes chula buf

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.