dissabte, 28 de novembre del 2009

VELOCITAT = DISTÀNCIA / TEMPS..... + VENT

Bufff!! Que fina que anava jo NII cap amunt.... massa.
He arribat a Malgrat, desprès de creuar-me amb el Miguel, desprès el Quim i finalment l'Alfonso amb una velocitat mitjana de 29,3 km/h.

Era molt conscient que quan donés la volta tornaria a tocar de peus a terra i recuperaria les meves mitjanes habituals, però el moment valia la pena i la foto al compta-km no s'ha fet esperar.
Al girar, efectivament, el vent m'ha complicat el pedaleig, inclús alguna vegada em feia desviar la direcció de la bici. M'han passat 2 grups i no m'he pogut enganxar a cap fins que m'ha adelantat el tercer, amb el que he fet el últims kms.

Demà diuen que el temps es complica. He pensat que si demà fa el vent d'avui, sortiré des del balcó i enganxaré la bici a l'estel que m'estic acabant de fer, a veure si puc batre el récord d'quest mati ...


O em faig un injert d'ales i a volar ?????


Envieu el vostre sms i voteu opció A o opció B a matins.A matins.B

5 comentaris:

  1. Millor la opció B... la A penso que esta inventada ja!!! je, je

    Salut

    ResponElimina
  2. Con cien cañones por banda,viento en popa a toda vela,no corta el mar ,sino vuela un velero llamado Monica, lo malo del velero es cuando vuelve a casa cuan molesto y castigador es ese viento que nos hizo volar.Al final la llegada al castillo es la mejor de las rrecompensa para una gerrera que se hace llamar Monica el terror del asfalto¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
  3. Miguelitoooooooooooo, que t'has tomao???...

    ResponElimina
  4. http://www.youtube.com/watch?v=J6o_nEcl5hI

    ResponElimina
  5. http://www.youtube.com/watch?v=J6o_nEcl5hI

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.