diumenge, 22 de novembre del 2009

SETMANA RARA, RARA, RARA...


Poques sortides en bicicleta i més gimnàs.

M'ha fet falta temps, setmana una mica atabalada a la feina, amb metges, nits distretes amb mal de queixal, feines pendents , de taxista cap a l'aeroport i ..... caiguda per les escales. Aixó dels talonets no és lo meu.... ahir em vaig fotre una trompada!!! Menys mal que els meus super genolls, que estan a tope de condrosamina van fer de motlle... POBRETS!!!!. Total, un bony al genoll esquerra xulo. Gel rapidament per baixar inflamació. Aquest matí tenia tot el cos endolorit (i la carretera estava mullada ;-)). Més tard el dia s'ha aclarit però feia mandra... així que a caseta.

Ja recuperarem ;-)



Bones noticies !!
L'Iván va anar al metge divendres i tot està en ordre. Hi ha de tornar el dia 19 de desembre perquè li doni l'alta però ja pot agafar la bici!!!



Prepareu-vos, la tornada és imminent ..... i aquesta vegada, amb més ganes que mai.
Estic molt contenta per tu. La teva Kuota ja està calentant motors, des d'aqui la sento !!!

Així que un altre entrebanc superat, no poden amb nosaltres !!!!

2 comentaris:

  1. the son of the syster of ton pare22 de novembre del 2009, a les 23:04

    Bien Querida Prima

    Vigila porque, si no recuerdo mal, no es la primera vez que te caes por las escaleras

    Cuando tabas con la alegria de la huerta tambien te caiste ....

    TA HESSSHO DAAAAAAAÑÑÑÑO?????

    ResponElimina
  2. M'alegro molt per l'Iván, a veure si ens podem veure aviat per les carreteres, encara que sigui per la N-II jaja

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.