diumenge, 28 de febrer del 2010

MÉS KM &...... MÉS VENT

Us presento el meu company de rutes....


Arribarà algun dia on només faci solet i res més?? Portem uns mesos que quan no és la pluja qui ens fa la punyeta, és el vent... o els dos. Avui el dia s'ha despertat una mica ennuvolat i amb força vent. Cap a les 9 ha afluixat i he sortit, aprofitant la treva. He sortit direcció Arenys i m'he enganxat a una grupet. A Arenys han afluixat la marxa perquè un del grup s'havia quedat i jo he seguit sola. Al cap de res m'ha enganxat un altre grupet, 3 homes i una dona que anava del Gràcia. Tiraven fort i anavem a 35-37 km/h. La noia es posava davant a tirar i em feia apretar les dents. S'han quedat a Sant Pol i he seguit sola fins a Malgrat. Allà he girat cua i m'he desviat a Sant Pol. He pujat per Sant Iscle i Sant Cebrià fins Arenys de Munt i desprès he seguit fins a Collsacreu.


Feia temps que no passava per aquesta carretera interior, perquè durant l'hivern no li toca el sol i el terra està mullat. Avui, tot i ser xula, no estava en el seu màxim esplendor. Hi ha èpoques de l'any, sobretot per primavera i tardor, que els arbres tenen unes tonalitats molt xules. Ja us posaré alguna foto.
A Collsacreu he parat a beure aigua. Tenia tanta sed que m'he l'he acabat. He decidit tornar fins a Sant Pol, per fer uns km més per NII. Abans d'arribar-hi he parat a Sant Iscle a omplir el bidó d'aigua d'una font que surt molt fresqueta :






Quan he entrat a la NII de seguida m'he adonat que havia pres una mala opció, ja que el vent havia agafat força i el tenia de lateral i a estones de cara. Doncs res, a seguir pedalant, amb les cames ja una mica cansades però amb ganes de dutxa.
81 km amb 600 metres de desnivell. 3 hores clavades sobre la bici, amb bones sensacions i ganes de tornar-hi ;-)

Bona setmana a tothom !!

11 comentaris:

  1. Caram! Avui has sortit de la nacional! Visca! Així m'agrada, dona.

    ResponElimina
  2. hola nika aquesta font esta a toca a la carretera? es per si alguna vegada hi passés saber-ho, sant iscle.
    salut i bici

    ResponElimina
  3. Dissabte que ve tampoc anirà per la nacional jeje ja veureu ja...

    Setmana suau que ve una bona pallissa!!!

    ResponElimina
  4. eeehh??? Què faré la setmana que ve???? no tinc res planificat..... no m'espantis que aixó del Tagament fa por!!! AVIAT PENJO RUTA!!!!

    ResponElimina
  5. Per fi surts de la Nacional, tanta nacional deu ser avorrit.
    Salut

    ResponElimina
  6. Amb el temps que ha fet aquest hivern, tampoc s'han pogut fer molts experiments.. ho dic pels comentaris aquests de la nacional.

    ResponElimina
  7. jejeje ja recuperarem paisatges en les kedades que ens esperen!!!! La qüestió és poder pedalar!!!

    ResponElimina
  8. Doncs jo crec que no n'hi ha per tant. I amb més raó, si fa mal temps, millor sortir de la nacional. Ens estem tornant un xic figa-flors i avorrits. Hem d'arruixar els avorrits! Sortides com la prevista per dissabte valen la pena, encara que faci mal temps.

    ResponElimina
  9. Ostres, sortir amb mal temps... què vols que et digui. Crec que no es gaudeix igual... però repeteixo, mentre el pugui pedalar, em conformo amb NII sempre que no pugui fer alguna altra cosa. A més a més, cada sortida és diferent, t'enganxes a gent nova o et trobes a coneguda.

    ResponElimina
  10. Doncs avui he sortit dues hores i per pla, estic fet un avorrit i un figa-flor jajajaa

    I això què feia bon temps!!!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.