dissabte, 27 de febrer del 2010

SORTIDA INTERESSANT


Desprès de mirar el meteocat.com i veure la nuvolada que venia he dubtat si sortir en bici o anar al gimnàs. He optat per la carretera i he encertat perquè la sortida ha estat interessant i distreta.
Només sortir de casa m'he enganxat a tres tios que anaven rapidets, a 32-34 km/h.

A la pujada d'Arenys un s'ha quedat. Passat el semàfor d'Arenys ens han començat a passar ciclistes i més ciclistes : de SBR, Cetonic, Badabici... em pensava que els que anaven amb mi els seguirien però a la que em agafat la recta de Canet el grup ha accelerat. Jo no volia perdrel's i he fet un esforç d'aquells que no saps si són bons per la salut... però els he enganxat!!!

Quan hi havia un repechón, com sempre, em quedava però desprès els enganxava.


A l'alçada de Calella el grup s'ha anat trencant i m'he quedat sola. He apretat una mica i he pogut enganxar a uns que anaven davant.

Al final, casi a Malgrat, ens hem quedat 4, el Patiño, en Xavi Lencina i un altre noi. Hem anat fins a Blanes, xerrant però pedalant amb ritmillo. He mantingut una xerrada super interessant amb en Xavi, que és coordinador de formacions per a instructors de ciclisme indoor i masterclass amb Melcior Mauri (www.bikecontrol-cycling.com). M'ha fet una mena de classe magistral sobre ciclisme indoor, nutrició, motivació i m'ha seduït professionalment. A veure si un dia puc gaudir d'una de les seves classes... tenim tant per aprendre dels qui en saben i viuen la seva feina apassionadament...

Gràcies Xavi i sort.


A l'alçada de Canet ens ha començat a ploure i, tot i que no era pluja d'aquella que fa que et caiguin goten del casc, anava empapant la carretera. Hem seguit parlant i l'Alfonso, que ens havia atrapat feia poquet, ens ha fet de gregari una estoneta. Desprès s'ha afegit a un grup i s'ha adelantat. En Xavi i jo hem seguit arreglant el món i fins davant de casa no hem parat de xerrar.


He arribat a casa contenta, trobant-me bé i amb ganes de suc de taronja. Me l'he fet, m'he dutxat i he estirat. Desprès he agafat el carretó i he anat a comprar el diari i 4 coses.

Matí complet!! 67 km a bon ritme (30,3 km/h) i nous coneixements sobre aquest esport tant apassionant i absorvent que a molts ens té el cor robat ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.