dijous, 25 de febrer del 2010

UNA ALTRA NIKA-AFICIÓ




Gaudeixo de la bicicleta. Em distreu, em relaxa, em posa en forma em permet conèixer gent diferent i m'ajuda a coneixe'm cada dia una mica més. Però com que no em puc passar el dia sobre rodes, també dedico el meu temps lliure a fer trenca-closques.

A casa en tenim casi 20 de penjats : de paisatges, del Dalí, el Guernika de 3000 peces, la Mona Lisa, Els Girasols, Praga, Londres, gats... molts.

El motiu d'equesta entrada és ensenyar-vos el que he acabat tot just fa 4 dies : la capella Sixtina de 3000 peces!! Tot i tenir algun moment de crisi, l'he pogut finalitzar sense perdre cap peça.

Mireu que xulo :

aqui el teniu sencer


I aqui a trossets :




3 comentaris:

  1. HOLA FELICITATS PER EL NEBOT QUE HEU TINGUT, ES MOLT MACO.
    QUE PASADA DE TRENCA-CLOSQUES, YO TAMBÉ TING ALGUNS PENJARTS I UN ALTRE DE LA MONA LISA PER FER!
    VINGA A SEGUIR PEDALEJANT A VEURE SI NO FA MOLT DE VENT!

    ResponElimina
  2. Santa paciennnnnnnncia !!!!....

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.