dijous, 11 de desembre del 2014

REHABILITAR-SE, L'ART DE SER DISCIPLINADA

Avui he anat a veure al Dr.
Tot segueix en ordre. He guanyat una mica de força al quàdriceps i uns 10º de flexió.
Ja em deixa començar la rehabilitació. Perfecte. Demà fem l'estrena. Ja us explicaré.

La veritat és que ara inicio una fase molt important en aquest procés. Començo el camí cap a la recuperació del moviment absolut de la cama, que em permeti doblegar-la per complet. Serà un camí llarg i una mica dolorós, però com que l'afronto amb moltes ganes i sé que aniré avançant, l'inicio amb molta il·lusió i força de voluntat. La disciplina serà la meva companya des d'ara endavant i segur que serem bones companyes de ruta.



Em deixa aparcar una crossa i em fa anar només amb una, tot i que per casa ja vaig sense cap.


Va, tatxem:

1.- operació
2.- treure punts
3.- treure fèrula desprès de 3 setmanes
4.- iniciar rehabilitació
5.- treure crosses
6.- començar exercicis a casa sense pes
7.- començar exercicis a casa amb pes
8.- rodillo
9.- acabar rehabilitació
10.- PEDALAR
11.- tornar a ser la Nikabike

Avui fa just un mes que em vaig operar. Reconec que el temps no m'ha passat volant ni que tots els dies han sigut "bons". Reconec que encara ploro, de tant en tant, i que no puc evitar emocionar-me quan miro fotos o veig l'Scott. Però a la vegada penso que només puc anar endavant i que quan més estimes, més pateixes i jo, a la meva Scott, l'adoro. Així que.....


Gràcies per passar-te per aquí, tu que em llegeixes.
Gràcies pels ànims que m'envieu. M'ajuden molt.
De moment no obro comentaris, aquests seran per la Nikabike ;o)
Moltes gràcies, de veritat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.